Guestlist, meatballs and biggest surprise ever! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa Seebregs - WaarBenJij.nu Guestlist, meatballs and biggest surprise ever! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa Seebregs - WaarBenJij.nu

Guestlist, meatballs and biggest surprise ever!

Door: lisaseebregs

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Buenas noches otra vez!

Ik heb zojuist al een reisverslag geschreven, maar nu ben ik allemaal andere reisverslagen aan het lezen van vriendinnen wat we weer allemaal op ideeën brengt van dingen die ik ben vergeten te vertellen, dus hier nog wat grappige, stomme en leuke belevenissen van mijn tijd hier!

Op 30 december waren Sebas en ik van plan om naar Shoko (discotheek aan het strand) te gaan, omdat D-Wayne daar moest draaien. Hij had ons op de gastenlijst gezet en het leek ons super leuk om hem eens te zien draaien. Wij met de taxi rond 1 uur richting de Shoko. Stonden we om half 2 netjes in de rij met onze guestlist code. Het was echt super druk en daar proberen die discotheken natuurlijk hun slaatje uit te slaan, zeker nu er de laatste tijd via Facebook een hoop gastenlijsten gaande zijn. Dus ons werd vriendelijk verzocht 25 euro per persoon te betalen, terwijl we gewoon door DJ himself waren uitgenodigd.. Maarja, natuurlijk geen poot om op te staan, dus helaas maar weer in de taxi terug naar huis. Eenmaal in de taxi, ik balend en chargijnig, STONDEN WE VAST IN EEN TUNNEL na 3 minuten!!! Jaaaa hallo en die meter bleef maar doortikken, dus Sebas en ik besloten bij de 7 euro uit te stappen. Zo gezegd, zo gedaan. Señor, nosotros vamos, 7 euros esta bien. Ik was het beu! Dus wij uit die taxi en langs de zijkant van de weg terug gelopen.. Maaaaaar, we waren even vergeten dat er een politie auto voor ons stond. Politie agent stapt uit en komt achter ons aan. Ja, je mag hier niet lopen en als je nu verder loopt is het 100 euro boete per persoon.. Hmmm.. We hadden geen keus, dus maar weer terug in de taxi. Deze (dezelfde) lieve man had de meter dit keer uit laten staan en zette hem pas aan toen we weer gewoon vlot door konden rijden. Toen hebben we thuis nog maar een borrel gepakt samen en de volgende dag konden we er best hard om lachen.

Ik zit nu even te denken of ik nog blunders heb gemaakt op het werk.. Ohjaaaaa een hele domme! De chef-kok hier is een beetje een rare.. Opzich best aardig, maar altijd proberen je uit de tent te lokken. En dat lukte hem aardig dit keer! Hahaha ik moet er zelf gewoon om lachen. Hij was aan het eten en toen kwam ik ook aan om wat te eten te pakken. Hij vroeg: Would you wanna try my meatballs? Dus ik begon kei hard te lachen en zei nee dankje. 2 seconden later opende ik de deurtjes waar het eten in zat en ja hoor wat zat daar in. Juist ja, meatballs. Maar ik dacht heel even dat hij andere meatballs bedoelde. Oke oke, nu heb ik mezelf wel weer genoeg voorschut gezet!

En ik ben iets heeeeeeeeeel belangrijks vergeten! Ik ben laatst onwijs verasst, niet normaal! Daan kwam in het weekend van 13 december naar Annelotte toe, maar hij had ons huisgenootje en lieve vriendin Adeline meegenomen als verrassing! Nou, je had me moeten zien! Wat was ik in shock toen ik haar ineens zag bij ons in huis! Ik kwam net terug van het boodschappen doen samen met Ier. Ik liep naar boven en wilde meteen naar een zak chips graaien die op tafel lag, omdat ik enorme honger had. Maar dat ging niet meer, Adeline kwam de kamer uit en zei: chips? Nou ik wist niet wat ik zag! Tranen over mijn wangen van geluk! Het was zo onverwacht en zo onwijs leuk! We hebben echt een top weekend gehad samen met Daan en Aad! Huilen van geluk doe ik hier de laatste tijd trouwens wel vaker.. Ook met oud&nieuw was het raak nadat Ier me een paar lieve woorden influisterde. Wauw, echt mijn maatje!

Ook heb ik mijn verjaardag mogen vieren in het mooie Barcelona. Mama en Wim waren hier toen ook en dat was echt super. De hele dag samen door Barcelona gewandeld en ´s avonds lekker uit eten geweest. Daarna nog cocktails gedronken met mijn vriendinnen en toen hebben we Sinterklaas en zwarte piet gelukkig ook nog even gezien. Ik had op mijn werk ook pepernoten, schuimpjes en stroopwafels (daar zijn ze dol op) getrakteerd met een verhaaltje erbij over Sinterklaas. Heel grappig! De schuimpjes waren binnen no time op en de stroopwafels ook! Een paar weken later kwam de Sinterkerstman op bezoek, oftewel via de post de mama van Marjolein. DVD´s, tijdschriften, snoep, pepernoten en een heel leuk gedichtje! Van de ouders van Iris hadden we een leuke zelfgemaakte kerstkaart gehad met onze foto!

Ik had laatst ook echt twee super lieve vrouwen in mijn hotel. Ze waren heel groot en dik, maar zo schattig en zo lief!!!! Ze vonden mij heel erg schattig en dat zeiden ze steeds tegen iedereen, heel grappig!

I have a great time as you can see on my photos and stories! And time really flies when you´re having fun!

Ik denk dat dit het nu wel echt was voor nu!

Muchos muchos muchos besos xxxxxxx




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5766

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Stage in Barcelona, Spanje

Landen bezocht: