La última semana! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa Seebregs - WaarBenJij.nu La última semana! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Lisa Seebregs - WaarBenJij.nu

La última semana!

Door: lisaseebregs

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Hola guapos!

Het is zover.. Mijn laatste week als chica de práctica in Barcelona is aangebroken. Terwijl ik lekker in het zonnetje zit op mijn balkonnetje heb ik hier gemengde gevoelens over, want wat heb ik een TOP tijd gehad hier. Het is bijna onwerkelijk dat het er alweer bijna op zit, maar zoals ze zeggen: er is een tijd van komen en een tijd van gaan en die tijd van gaan is bijna aangekomen. In één woord: BIZAR. Ik heb heel veel zin om weer naar huis te gaan en al mijn lieve familie en vrienden weer in mijn armen te sluiten, maar tegelijkertijd vind ik het ook jammer om dit avontuur af te sluiten.

Ik heb de afgelopen weken nog wel echt veel hele leuke dingen gedaan! Ik ben Jaimy op gaan zoeken in Sitges en heb daar een heerlijke en vooral zonnige dag gehad. Lekker door Sitges gesjokt en samen met Jaimy gekookt. Ik ben samen met Iris en Manon naar de Sagrada Familia geweest. Heel mooi van binnen, maar we hadden er op de een of andere manier toch heel wat anders van verwacht. Dus stiekem viel het een beetje tegen, maar we hebben veel gelachen! In die week ben ik ook nog naar een wedstrijd van FC Barcelona geweest samen met Marjolein en Iris. Dat was echt super gaaf! Vooral de laatste 20 minuten toen Messi het veld op kwam nadat hij er een tijdje had uitgelegen vanwege een blessure. Nou die man werd gewoon letterlijk aanbeden door alle toeschouwers: Messieeeee, Messieeeeeee, Messieeeee riepen alle toeschouwers terwijl ze voorover bogen. En hij maakte het helemaal waar! Want in de laatste minuten van de wedstrijd wist deze man van 2-0, nog even 4-0 te maken. Hij maakte de wedstrijd echt onvergetelijk! Want verder hadden we het idee dat we gewoon naar de Nederlandse Eredivisie aan het kijken waren met uitzondering van alle bizarre trucjes die deze Spanjaarden uithaalden.

Afgelopen weekend heb ik ook nog een heel leuk, laatste bezoekje gehad van Sabine! We hebben veel gelopen, geshopt, gekletst, gegeten, gedronken en gelachen. Het was echt super om haar na 4,5 maand hier te hebben en haar alles te laten zien.

Verder ben ik op dit moment een beetje inspiratieloos om iets leuks te schrijven, maar jullie horen nog van me voordat ik hier definitief vertrek hihi! Ik ga nog even genieten van mijn laatste week hier samen met de meiden en mijn collega's! :)

Voor alle stagiaires all over the world: nog heeeeeel veeeeeel succes en plezier met de laatste weken! Geniet ervan en tot snel in Maas!
Voor al mijn lieve familie, vrienden en kennissen thuis: I'll be back in one week, be prepareddddd Tilburg City!

Muchos besos a todos, xxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1396
Totaal aantal bezoekers 5764

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Stage in Barcelona, Spanje

Landen bezocht: